Nieuws

Overal horecabedrijf monitoren met Guestcenter en Connect app van OpenTable

(28-03-2018)

OpenTable, wereldleider in online restaurant reserveringen en onderdeel van Booking Holdings, maakt het restauranthouders en managers makkelijker om hun onderneming in de gaten te houden wanneer ze weg zijn van het restaurant. De nieuwe hospitality producten GuestCenter en OpenTable Connect zijn via een app beschikbaar voor iPhone en Android.

De nieuwe app maakt het voor restaurateurs mogelijk om de juiste beslissingen te nemen waar en wanneer ze zich ook bevinden. De producten bieden data, inzichten en middelen die nodig zijn om de bedrijfsvoering soepel te laten verlopen, zodat restaurateurs fantastische gastvrijheid en service kunnen bieden aan hun gasten.

Bedrijfsprocessen begrijpen en verbeteren

Adrian Valeriano, Vice President EMEA, OpenTable: “ We begrijpen dat het runnen van een restaurant 24/7 eisen stelt aan eigenaars en managers. Voor horecaondernemers met meer dan één locatie worden deze eisen vermenigvuldigd. De app creëert een extra verbinding tussen OpenTable en restaurateurs door hen te helpen hun bedrijf op een eenvoudige en flexibele manier beter te begrijpen en te verbeteren. Ze hebben toegang tot gegevens, zelfs als ze niet in de buurt van het restaurant zijn en geen toegang hebben tot een computer of tablet. Dat stelt hen in staat de bedrijfsvoering snel en efficiënt te optimaliseren en continue geweldige gastvrijheid te bieden. "

Service optimaliseren

De app is beschikbaar voor alle restaurantpartners die GuestCenter en OpenTable Connect gebruiken. GuestCenter is het cloud-gebaseerde horecaproduct van OpenTable voor restaurants over de hele wereld, beschikbaar op iPad en internet. GuestCenter is ontworpen en op maat gebouwd om restaurateurs te helpen hun service te optimaliseren en te profiteren van data-driven inzichten om ervoor te zorgen dat hun restaurant zo efficiënt mogelijk werkt. OpenTable Connect is een gemakkelijk te gebruiken management- en marketingtool voor restaurants waarmee ze reserveringen kunnen maken, wijzigen en beheren.

"We zijn ongelooflijk trots op onze horecaproducten en zijn gepassioneerd over het ondersteunen van restaurants over de hele wereld bij het bieden van gastvrijheid van wereldklasse. We zijn heel enthousiast over de toevoeging van de producten Guest Center en Connect en op de manier waarop we restaurateurs helpen hun bedrijf te runnen en te laten groeien, " concludeert Valeriano.

GuestCenter en Connect integreert real-time beschikbaarheid van restaurants op het OpenTable-netwerk, dat plaats biedt aan meer dan 24 miljoen dinergasten per maand in meer dan 45.000 restaurants over de hele wereld.

www.opentable.nl