Rubriek: Diversen

Albron en Hutten bundelen krachten voor toekomstige groei

Foodservice-organisatie Albron kondigt met trots de succesvolle afronding aan van de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector. Met deze strategische overname versterkt Albron haar positie als marktleider, breidt ze haar dienstenaanbod verder uit en kan ze meer maatschappelijke impact maken.

De overname, die vorige maand werd aangekondigd, is nu officieel afgerond na goedkeuring door de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Mark Hartmans, voormalig Commercieel Directeur van Albron, is benoemd tot Directeur van Hutten. Mark zal bij aanvang de dagelijkse leiding van Hutten op zich nemen én ervoor zorgen dat de unieke krachten van Albron en Hutten gebundeld worden tot een nieuwe organisatie die klaar is voor de toekomst. 

Mark Hartmans: “Ik ben ontzettend blij dat we van Bob Hutten het vertrouwen hebben gekregen om zijn prachtige organisatie over te nemen. Hutten blinkt uit in culinair ambacht en creativiteit. En maakt, net zoals Albron, impact in de maatschappij. Twee mooie organisaties komen nu eindelijk samen.” 

Voordelen voor beide organisaties

In de nieuwe organisatie komt het beste van twee werelden samen. De sterke merken en initiatieven van Hutten en Albron blijven behouden, zoals Hutten food & design, House of Inclusion, De Verspillingsfabriek, Sign Language Coffee Bar, Smaakchef en LunchMaatjes. Ook blijft het Hutten Culinair Centrum in zijn huidige vorm bestaan. “We zetten een stap in kwaliteit, culinaire innovatie en creativiteit en vullen dat aan met de organisatiekracht en stabiliteit van Albron,” aldus Jan Willem Hilbron, Algemeen Directeur van Albron.  

www.albron.nl