Het vinden van kwalitatief hoogwaardig horecapersoneel is momenteel zeer lastig. En dan is het risico groot dat er concessies worden gedaan aan de kwaliteit van personeel.
Voor Hospitality Heroes, uitzender van gastvrije helden in Amsterdam, Utrecht en Huizen, en Flair Hospitality, met hun high-end horecahosts en -hostesses, is dat geen optie. Daarom baanbrekers sinds april hun krachten gebundeld om de traditionele arbeidsmarkt organisaties een uitgebreid opleidingstraject op verschillende niveaus voor medewerkers die ze nu bij elkaar aan gaan laten sluiten. Voor de opdrachtgevers en medewerkers verandert er eigenlijk niet veel. En wát er verandert is eigenlijk alleen maar positief: zo zullen medewerkers vaker dichter bij huis kunnen werken, hebben ze meer keuzes uit afwisselende opdrachten en zullen de opdrachtgevers meer medewerkers ter beschikking hebben, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Verder is het eigenlijk business as usual: beide bedrijfsnamen blijven bestaan en zullen op dezelfde manieren bereikbaar blijven. een puur, gastvrij gezicht te geven.
Uitgebreide opleidingstrajecten
Door de twee organisaties beter samen te laten werken kunnen ze efficiënter gebruikmaken van elkaars sterke punten. Zo hebben beide organisaties een uitgebreid opleidingstraject op verschillende niveaus voor medewerkers die ze nu bij elkaar aan gaan laten sluiten. Voor de opdrachtgevers en medewerkers verandert er eigenlijk niet veel. En wát er verandert is eigenlijk alleen maar positief: zo zullen medewerkers vaker dichter bij huis kunnen werken, hebben ze meer keuzes uit afwisselende opdrachten en zullen de opdrachtgevers meer medewerkers ter beschikking hebben, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Verder is het eigenlijk business as usual: beide bedrijfsnamen blijven bestaan en zullen op dezelfde manieren bereikbaar blijven.