Makro Nederland en Warsteiner Benelux lanceren samen een totaaloplossing voor de horeca. Vanuit de gezamenlijke doelen zijn Warsteiner en Makro op het gebied van bier elkaars preferred partner.
Met een gezamenlijk ambitie om ondernemers in de horeca zo compleet mogelijk te ondersteunen gaan beide ondernemingen voortaan hand in hand. Makro kan haar klanten vanaf vandaag het complete servicepakket van een premium biermerk aanbieden. Warsteiner op haar beurt biedt toekomstige klanten een one-stop shopping mogelijkheid bij een landelijke foodservice partner.
Meest geliefde Duitse biermerk
Warsteiner Benelux directeur Marc Schulten: ‘Wij zijn zeer verheugd met deze samenwerking. Onze missie is om het meest geliefde Duitse biermerk ter wereld te zijn. Om deze rol in Nederland te verwezenlijken moeten we consistent investeren in onze kwalitatieve positie als professionele en betrouwbare partner voor de horecaondernemers en distributiepartners. We zien onszelf als een premium challenger in de Nederlandse biermarkt. Met het grote salesteam en de professionele organisatie van Makro Nederland aan onze zijde kunnen we die rol nog beter vervullen.’
Totaalpakket
Markus Pieters, Head of Horeca van Makro Nederland: ‘Wij vinden het belangrijk dat wij als groothandel de horeca meer bieden dan alleen een breed assortiment producten en scherpe prijzen. Door het leveren van serieuze bierexpertise en beleving, investeren we meer dan alleen in het product en kijken we naar het totaalpakket van product, service en kwaliteit. Dit zal voor horecaondernemers zeker een motivatie zijn om voor deze Makro-Warsteiner-oplossing te kiezen’.