Spraakmakend mineraalwater met het doel om mensen meer met elkaar te verbinden, dat is waar het nieuwe mineraalwater merk ACQ&A van Sir Joe voor staat. Met ACQ&A wordt het gesprek weer terug op tafel gebracht. ‘Wat is je meest nutteloze talent?’ en ‘Welke uitvinding had jij willen doen?’ zijn slechts een paar voorbeelden van de ACQ&A conversatiestarters.
Door middel van wisselende vragen aan de binnenkant van het label van het nieuwe premium watermerk raakt de klant niet snel uitgesproken en blijven ze anno 2020 in contact.
Zoutarm mineraalwater
De waterfles, groot (75cl) of klein (25cl), is gevuld met zoutarm mineraalwater uit de Kastell bron net over de grens in Duitsland en wordt zowel in plat als in bruis aangeboden. Het hippe design van de fles draagt niet alleen positief bij aan een on-point tafelsetting, maar ook aan de sociale sfeer aan tafel.
Special Social Club
Om de groei van de offline verbinding extra te stimuleren, wordt er per verkochte liter ACQ&A €0,05 gedoneerd aan De Special Social Club. Dit is een organisatie die feestjes organiseert voor mensen met een beperking. Het overlappende doel, het verbinden van mensen, van de De Special Social Club sluit mooi aan bij het spraakmakende doel van ACQ&A.