Eind april was hét moment waar veel horecaondernemers en Nederlanders reikhalzend naar uit hebben gekeken: Na ruim een half jaar mochten we eindelijk weer naar het terras. Buitenterrassen winnen al langer terrein in de horeca en zijn na het afgelopen jaar nog belangrijker geworden.
Buiten zal het toverwoord blijven de komende tijd, zeker wanneer het horecaleven zich nog voor een groot gedeelte tot het terras beperkt omdat binnen nog weinig kan. Kortom: maximize your space en haal meer omzet uit je buitenterras!
Verleng het buitenseizoen
De consument verwacht in deze tijd een terrasruimte waarover goed is nagedacht. De trend van een winterterras was al ingezet, maar zit nu écht in een stroomversnelling. Veel horecaondernemers gaan daarom hun terras uitbreiden of aanpassen, zodat ze het buitenseizoen kunnen verlengen door gasten buiten het comfort van binnen te bieden. Harol is expert op het gebied terrasoverkappingen voor de professionele sector en heeft diverse horeca-oplossingen waarmee je vier seizoenen lang kan profiteren van je terras. Een overdekt terras biedt ook bij regen of wind ultiem comfort. Zo kan je elke vierkante meter van je terras optimaal benutten en meer zitplaatsen creëren. Hierdoor haal je meer omzet uit je buitenterras en kan je het omzetverlies van de afgelopen periode inhalen. Een overdekt terras is daarom een must voor iedere horecazaak!
Meerwaarde
Harol heeft terrasoverkappingen, pergola’s, vouwdaken en lamellendaken in verschillende soorten en maten. De oplossingen zijn te upgraden met veel extra opties. Van geïntegreerde verlichting tot aan verwarming. Ook kunnen de unieke oplossingen (in een later stadium) uitgebreid worden met extra screens of glazen schuifwanden voor een volledig gesloten terras. Zo creëer je stap voor stap een terras met ultiem comfort en kan je de investering hiervan spreiden. In combinatie met de extra zitplaatsen en meer omzet die je hierdoor creëert, kan je de investering in een relatief korte termijn terugverdienen. Een (overdekt) terras is dus niet alleen prettig voor de consument, maar ook écht een meerwaarde voor je horecazaak.